Pokud zvažujete nákup nového počítače, tiskárny, tabletu nebo telefonu, zpozorněte. Na trhu je k dispozici nová profi služba pro zákazníky, která vám zaručí, že vaše nové zařízení bude perfektně připraveno k provozu a že předejdete případným problémům, které mohou vzniknout neprofesionální instalací.
Jednoduché a dostupné IT služby
Při nákupu nového zařízení si můžete jednoduše objednat službu technika, který vám na dálku spustí nové zařízení pomocí zabezpečeného vzdáleného přístupu. Telefonicky se s vámi navíc spojí a celou instalací vás provede. Anebo si můžete vybrat variantu, kdy se technik dostaví přímo k vám, ať jste v rámci České republiky kdekoliv.
„Profi spuštění si můžete přidat do košíku jako doplňkovou službu,“ uvádí Petra Janovská, manažerka služeb společnosti Alza. Ihned po zaplacení máte zpravidla možnost zarezervovat si svůj termín instalace. Termíny jsou dostupné v pracovní dny a vše se obvykle zvládne do 60 minut.
IT servis pro každého a bez starostí
Divize Experis, která se zaměřuje na podporu koncových uživatelů v oblasti IT získává stále více zakázek, jelikož v posledním roce je tato služba mezi zákazníky stále více oblíbená. Zákazníci se na servis zvykli jak v Česku, tak i na Slovensku a nově také v Maďarsku.
Profi spuštění je určeno každému: domácnostem, školám nebo malým firmám bez IT oddělení. Výhody přináší nejen začátečníkům a uživatelům se základními IT znalostmi, ale také všem, kteří chtějí mít jistotu, že jejich nové zařízení bude sloužit k účelu, pro jaký si ho koupili, a poběží naprosto bez problémů.
Spokojenost zákazníka na prvním místě
Před časem Experis kontaktoval zákazník, kterému zaměstnavatel zaslal nový počítač do Dánska, kde zůstal nuceně kvůli zrušeným letům a potřeboval pracovat vzdáleně. Původně se mělo jednat o rutinní službu Instalace na dálku – první spuštění nového PC. Ukázalo se ale, že zaměstnavatel neměl šťastnou ruku při výběru a zákazníkovi poslal notebook s nestandardním operačním systémem.
V běžném případě by technik doporučil výměnu za jiný notebook, ale hrozilo téměř měsíční čekání, než by zákazník mohl začít pracovat, a také vysoké náklady na poštovné. Spojili se proto přes videohovor a s pomocí dostupných informací sestavili a vyladili postup, jak se zbavit původního systému a umožnit instalaci nového.
Další zkušenost je z období celostátního lockdownu, kdy nebylo možné cestovat mezi regiony. Zákazník zakoupil službu svým prarodičům, protože k nim nemohl přijet a postarat se o instalaci sám. Celá instalace byla provedena vzdáleně a zákazník byl nadšený a vděčný.
Ostatně, průměrné NPS skóre (hodnocení spokojenosti zákazníků) se v Experis pohybuje vysoko, okolo hodnoty 89. Zákazníci hodnotí velmi pozitivně nejen samotné provedení instalace, ale také vystupování, komunikaci a trpělivost techniků.
Konec neoprávněným reklamacím
To poslední, co byste jako zákazníci chtěli u nově zakoupeného počítače zažít, je reklamovat jej. Často se tak stává kvůli neodbornému nastavení a bohužel se pak na následné opravy nevztahuje záruka. Pokud si nevíte rady, jak nainstalovat nový software nebo tiskárnu, nebo si nejste jistí, jak přesně spustit svůj nový počítač, nechte nastavení na našich profesionálech. Vše lze rychle vyřešit z pohodlí domova.
Lukáš Nejedlý
Vedoucí služeb zákazníkům, Experis
[email protected]
+420 777 045 912